طراحی مد

روش ست کردن کفش مجلسی با لباس در رنگ‌های مختلف

ست کردن کفش مجلسی با لباس

ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی از اصولی است که خانم‌های شیک‌پوش باید از آن آگاه باشند. اگر برای یک مهمانی باشکوه به سراغ خرید کفش مجلسی زنانه پاشنه دار گران‌قیمت و بهترین لباس مجلسی بروید ولی اینها هیچ هماهنگی با یکدیگر نداشته باشند ظاهر زیبا و دل‌انگیزی برای شما ایجاد نخواهد شد. حتی ممکن است همین لباس‌های شیک و گران‌قیمت شما را شلخته نشان دهد. برعکس اگر کفش مجلسی ساده‌ای را با یک لباس مجلسی به صورت هماهنگ و ست بپوشید خاص و زیبا می‌درخشید. بنابراین مهم است که روش ست کردن کفش مجلسی با لباس را بدانیم تا حتی اگر کفش مجلسی ساده و لباس مجلسی ساده‌ای به تن کردیم با هماهنگی آنها جذابیت خاصی برای خود ایجاد کنیم.

همه خانم‌ها خصوصاً خانم‌های جوان دوست دارند در مهمانی‌ها و مجالس عروسی بهترین باشند. زیبایی هر چیزی در هماهنگی طرح و رنگ آن نمایان می‌شود. اگر یک دست کفش و لباس مجلسی بخرید ولی هماهنگ و ست نباشد شلخته به نظر خواهید رسید. از این رو برای بهتر بودن خوب است اصول ست کردن را یاد بگیریم. در این مقاله قصد داریم شما را با روش‌های ست کردن کفش مجلسی با لباس آشنا کنیم. با ما در آرشیدا همراه باشید.

برندهای خارجی کفش زنانه

ست کردن کفش مجلسی با لباس در رنگ‌های مختلف

اینکه بدانیم در طیف رنگ‌ها، چه رنگ‌هایی با هم هم‌خوانی دارند و به یکدیگر می‌آیند نکته مهمی برای ست کردن لباس‌ها است. اگر بدانید چه رنگ‌هایی با یکدیگر ست می‌شوند روش ست کردن کفش مجلسی با لباس برایتان سخت نخواهد بود. در ادامه رنگ‌های مختلف را با یکدیگر بررسی کرده‌ایم:

ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی طلایی

هر کسی یک رنگ را برای انتخاب لباس می‌پسندد و این بستگی به سلیقه آن فرد و رنگ پوست او دارد. طلایی رنگ خاص و شیکی است که خیلی از خانم‌های شیک‌پوش عاشق آن هستند. اگر در انتخاب لباس مجلسی زنانه رنگ طلایی را انتخاب کردید برای خرید انواع کفش مجلسی زنانه باید حساسیت بیشتری به خرج دهید تا در مهمانی بدرخشید. در انتخاب رنگ کفش مجلسی باید به تناژ رنگ طلایی لباس‌تان و براق بودن یا مات بودن آن توجه کنید. مثلاً اگر لباس طلایی شما پولک‌دار بود برای ست کردن کفش مجلسی با لباس به سراغ کفش‌ پاشنه دار طلایی، مشکی، قرمز، نقره‌ای و یا سفید بروید. این ترکیب رنگ جذابیت خاصی به استایل شما خواهد داد.

ست کردن لباس طلایی با کفش

ست کردن کفش مجلسی با لباس مشکی مجلسی

اگرچه رنگ مشکی یک رنگ شاد نیست اما بسیاری از خانم‌ها حداقل یک دست لباس مشکی مجلسی دارند. مشکی رنگ جذابی است و هیچگاه از مد نمی‌افتد. اگر لباس مشکی مجلسی دارید در هنگام خرید کفش زنانه شیک ممکن است کمی گیج شوید. برای ست کردن کفش مجلسی با لباس مشکی بهتر است به سراغ رنگ‌های طلایی، طوسی، آبی کاربنی، بنفش، زرد، سبز، قرمز و صورتی بروید. اگر جوان هستید در انتخاب این رنگ‌ها هیچ محدودیتی برای شما نیست. حتی اگر مسن هستید و لباس مجلسی مشکی قرار است به تن کنید انتخاب کفش مجلسی رنگی شما را خاص و جذاب نشان می‌دهد و جوانی و طراوت به شما می‌بخشد.

ست کردن لباس مشکی با کفش

ست کردن کفش مجلسی با لباس رنگ بنفش

همان‌طور که روش ست کردن کیف و کفش برای خانم‌های شیک‌پوش اهمیت زیادی دارد، ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی هم اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر لباس مجلسی شما به رنگ بنفش است بهتر است کفش مجلسی به رنگ قرمز، طلایی، نقره‌ای، سفید، مشکی و کرم را انتخاب کنید. ست کردن این رنگ‌ها با رنگ بنفش جذابیت خاصی در مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی به شما خواهد داد.

البته ناگفته نماند که رنگ‌ بنفش هم تناژهای مختلفی دارد. اگر از لباس مجلسی به رنگ بنفش تیره یا همان بادمجانی استفاده می‌کنید کفش مجلسی آبی انتخاب کنید. اگر رنگ بنفش لباس شما نه تیره و نه روشن بود بهتر است رنگ نارنجی و زرد را برای کفش مجلسی خود انتخاب کنید. به طور کلی بنفش رنگی است که با اکثر رنگ‌ها ست می‌شود و جذابیت خاصی به شما می‌دهد.

ست کردن لباس بنفش با کفش

ست کردن کفش مجلسی با لباس قرمز

رنگ قرمز از آنجایی که پرانرژی و جذاب است انتخاب بسیاری از دخترها و خانم‌های جوان است. اگر لباس مجلسی قرمز را برای مجلس انتخاب کرده‌اید برای ست کردن کفش مجلسی با لباس کافی است به سراغ رنگ‌های کالباسی، مشکی، نقره‌ای، قهوه‌ای و یا کرمی بروید. این رنگ‌ها به رنگ قرمز می‌آیند و ترکیب زیبایی را در استایل شما ایجاد می‌کنند.

لباس مجلسی قرمز

ست کردن کفش با لباس رنگ آبی

رنگ آبی از رنگ‌های جذاب و دلنشین برای خانم‌ها و دختران است. اگر دوست دارید لباس مجلسی خود را به این رنگ انتخاب کنید برای ست کردن کفش مجلسی با این لباس کافی است کفشی با رنگ طلایی، مشکی، سفید، قهوه‌ای و یا نقره‌ای بخرید. این رنگ‌ها در کنار لباس رنگ آبی باعث جذابیت بیشتر شما خواهد شد.

ست کردن با لباس آبی

ست کردن کفش با لباس مجلسی صورتی

رنگ صورتی بیشتر انتخاب دختران و خانم‌های جوان است. البته خانم‌های مسن‌تر هم علاقه به پوشیدن این رنگ دارند و گاهی رنگ صورتی را برای لباس مجلسی خود انتخاب می‌کنند. اگر علاقه به پوشیدن لباس صورتی‌رنگ دارید برای ست کردن به سراغ کفش‌هایی به رنگ نقره‌ای، طوسی، مشکی، کرم و یا طلایی بروید. این ترکیب رنگ‌ها در کنار رنگ صورتی باعث زیباتر دیده شدن شما در مهمانی خواهد شد.

ست کردن با لباس صورتی

ست کردن کفش مجلسی با لباس رنگ سفید

رنگ سفید بیشتر مناسب کسانی است که پوست برنزه و یا تیره دارند. اگر برای مجلس و مهمانی که در پیش دارید پوشیدن لباس سفید کوتاه را انتخاب کرده‌اید به دنبال مدل‌های کفش مجلسی فانتزی و پاشنه‌دار باشید. زیرا لباستان کوتاه باشد توجه اطرافیان به کفش‌تان جلب خواهد شد. سعی کنید برای ست کردن کفش مجلسی با لباس سفید، رنگ‌های طوسی، طلایی، مشکی، قرمز، کرم، سفید و یا قهوه‌ای را انتخاب کنید. حتی اگر کفشی که انتخاب می‌کنید خاص و فانتزی نباشد ولی ترکیب رنگی مناسبی با رنگ سفید داشته باشد زیبایی شما را در مهمانی چند برابر خواهد کرد.

ست کردن کفش با لباس سفید

جمع‌بندی

برای خانم‌ها خصوصاً خانم‌های جوان و دختران بسیار مهم است که در مجلس مهمانی و یا مراسم‌های عروسی به خوبی دیده شوند. از این رو به دنبال لباس‌های خاص با رنگ‌های زیبا می‌گردند. در این میان اگر بهترین و گران‌قیمت‌ترین لباس‌ها را هم بخرند ولی کفش مجلسی مناسبی با آن نپوشند چندان جذابیت پیدا نمی‌کنند. بنابراین روش ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی برای زیباتر دیده شدن شما بسیار مهم است. در این مقاله به معرفی رنگ‌هایی پرداختیم که با لباس‌های مجلسی در رنگ‌های مختلف می‌توان ست کرد و بهترین استایل را برای خود رقم زد. شما می‌توانید متناسب با رنگ لباس‌تا، کفش مجلسی متناسب را خریداری کنید.

 

5 دیدگاه در “روش ست کردن کفش مجلسی با لباس در رنگ‌های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *