طراحی مد

نکات مهم در خرید اینترنتی کفش

نکات خرید اینترنتی کفش

نکات خرید اینترنتی کفش یا همان خرید آنلاین مجموعه نکاتی است که به انتخاب بهتر شما از این طریق کمک خواهد کرد. انتخاب کفش زنانه در هنگام خرید ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. گاهی برای خرید وقتی به یک فروشگاه می‌روید، شاید همان‌جا خرید خود را انجام دهید. ولی تجربه همیشه می‌گوید از جایی خرید کنید که راضی بوده‌اید و از همه لحاظ مورد قبول شما بوده است. اگر برای خرید کفش مجلسی زنانه پاشنه دار از فروشگاهی خرید کرده باشیم و از جنس، قیمت، ظاهر و کار کرد آن راضی بوده باشیم مسلّما برای خرید مجدداً همان‌جا را انتخاب می‌کنیم. حتی احتمال دارد سفارش آن فروشگاه را به اطرافیانمان هم بکنیم.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی اکثر فروشگاه‌ها یک فروشگاه آنلاین یا همان آنلاین شاپ برای خود راه‌ انداخته‌اند. سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بستری را برای افراد فراهم کرده تا در فضاهای مجازی دست به خرید و فروش اقلام مختلف خود بزنند. بنابراین باید توجه داشته باشیم که قبل از خرید و سفارش محصول به صورت اینترنتی نکات خرید اینترنتی کفش زنانه را رعایت کنیم. سپس با رعایت کردن این نکات به سراغ خرید جنس مورد نظر خود بروید تا تجربه خرید اینترنتی ناموفق نداشته باشید. در این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهم در خرید اینترنتی کفش را برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

 

 

نکات خرید اینترنتی کفش

  • توجه به برند محصولات فروشگاه
  • توجه به قوانین فروش آن مجموعه
  • خرید از مراکزی که تصویر واضح از محصول را ارائه می‌دهند
  • خرید از مراکزی که کالا را با تمام جزئیات معرفی کرده باشند.
  • سایز دقیق پای خود را بدانید
  • خرید از فروشگاهی که امکان تعویض کالا دارد.
  • خرید از فروشگاهی با قیمت‌های مناسب
  • داشتن خدمات پس از فروش

توجه به برند محصولات فروشگاه

اولین نکته از نکات خرید اینترنتی کفش توجه به برندهایی است که آن فروشگاه ارائه می‌دهد. برای اطمینان داشتن از یک فروشگاه اینترنتی باید به نمایندگی فروشگاه اینترنتی کفش توجه کنید. بعضی از برندهای کفش قابل اطمینان و شناخته‌شده هستند. اگر برندی را نمی‌شناسیند آن را با نمایندگی برندهای دیگر همه لحاظ مقایسه کنید تا علاوه بر خرید آنلاین کالای مناسب و مورد قبول‌تان بتوانید از تخفیفات آن جویا شوید.

توجه به قوانین فروش مجموعه

از دیگر نکات خرید اینترنتی کفش توجه به قوانین آن سایت و یا فروشگاه است. بعضی فروشگاها می‌نویسند که کالای خریداری شده به هیچ عنوان پس گرفته نمی‌شود. حتی اگر آن محصول کوچک، بزرگ، تنگ یا گشاد باشد چون از قبل گفته شده بود پس نمی‌گیرند . بنابراین بهتر است از جایی خریداری کنید که بتوانید در صورت راضی نبودن پس بدهید یا عوض کنید.

خرید آنلاین از مراکزی که تصویر واضح از محصول را ارائه می‌دهند

داشتن تصویر واضح از محصول از دیگر نکات خرید اینترنتی کفش است که باید به آن توجه داشت. همیشه از جایی خریداری کنید که تصویر کالاهای آن واضح باشد و از کیفیت برخوردار باشد. یعنی عکس را طوری گذاشته باشند که تولیداتشان خیلی خوب با جزئیات مشخص باشد و وقتی زوم می‌کنید بتوانید راحت و واضح آن را ببینید. همین باعث می شود بهتر انتخاب کنید.

مخصوصا در مورد رنگ های جنس خریداری شده چون خیلی پیش آمده که طرف کالایی را خریده و وقتی به دستش رسیده می‌گوید این آن رنگی نیست که من انتخاب کرده بودم ولی مجبور می‌شود آن را استفاده کند و شاید رنگش اصلا مورد قبول فرد نباشد.

خرید از مراکزی که کالا را با تمام جزئیات معرفی کرده باشند.

معمولا فقط عکس نمی‌تواند به شما کمک کند که کالای مورد نظر خریداری شده همان باشد یعنی علاوه بر بررسی عکس باید به جزئیات سایت فروشگاهی هم توجه کنید. اطلاعات آن کالا و مشخصاتش را بخوانید و بعد خرید کنید البته همه فروشگاه های اینترنتی کامل جزئیات را بیان نمی کنند ولی با این حال همان مقدار را هم دقت کنید تا کفش پاشنه دار یا بوت را درست انتخاب کنید و از کیفیت برخوردار باشد.

پس یک سایت اینترنتی خوب اطلاعات دقیق کالا ها را با جزئیاتش حتما ثبت می کند و در اختیار مشتری اینترنتی می گذارد و گرنه بهتر است از آنجا خرید آنلاین نکنید تا پشیمان نشوید و مجبور نباشید از کالایی استفاده کنید که راضی نیستید و از ان لذت نمی برید.

خرید آنلاین کفش

سایز دقیق پای خود را بدانید

مهمترین نکته در مورد خرید کفش این است که سایز را درست بدهید. دادن سایز درست هم به این شکل که حتما پا ها را با جوراب روی یک برگه کاغذ بگذارید و دور ان را خط بکشید و از بالا ترین قسمت که سر انگشتان بلند تر است خط بکشید تا پایین ترین قسمت پا که پاشنه می باشد و حد فاصل ان طول و اندازه پا می شوید وقتی حضوری بخواهید خریداری کنید حتما کفش را پا می زنید و می پوشید ولی در خرید اینترنتی این کار امکان ندارد.

پس روش اندازه گیری سایز پا را بدانید و به اندازه همیشگی پا اطمینان نداشته باشید چون حتی خرید حضوری بعضی از قالب کفش‌ها آن سایز همیشگی نمی باشد و فرق می کند حداقل یک سایز بالا و پایین دارد و در خرید اینترنتی هم همین طور است. پس حتما اگر کفش پاشنه داری از قبل داشته اید بنا را بر اندازه ان کفش که برای شما راحت است انتخاب کنید و خریداری کنید و گرنه حتما همین طور که گفته شد پا را اندازه بزنید.البته یک راهنمای سایز از فروشگاه معمولا گذاشته می شود تا مشتری راحت تر بتواند انتخاب کند.

خرید آنلاین از فروشگاهی که امکان تعویض کالا دارد.

از نکات خرید اینترنتی کفش و خرید آنلاین این است که آن فروشگاه را با دیگر فروشگاه‌ها مقایسه کنید. مقایسه فروشگاه‌های مختلف در فضاهای مجازی خیلی ساده است. دقت داشته باشید که فروشگاه مورد نظر را با چند سایت فروشگاهی مقایسه کنید تا از راهنمای آنها هم استفاده کنید و به جمع بندی مطمئن برسید.  با این حال حتما به این نکته توجه داشته باشید که از جایی خرید کنید که امکان برگشت کالا داشته باشد.  بعد از سفارش محصول وقتی آن کفش به دست شما رسید سریع آن را امتحان کنید و در صورت داشتن مشکل سریع آن را برگردانید .

خرید از فروشگاهی با قیمت‌های مناسب

علاوه بر همه این نکات خرید اینترنتی کفش می‌دانیم همگی دنبال کفش مناسب از لحاظ قیمت نیز هستیم و با خرید اینترنتی معمولا می‌خواهیم کفش شیک و مناسبی را جستجو و خریداری کنیم. که قیمت هم با توجه به کیفیت و جنس و مدل کفش و حتی برند ان متفاوت است و  شما می توانید علاوه بر در نظر گرفتن همه این موارد که در قیمت تاثیر دارد آن را با قیمت کفش سایر سایت‌ها نیز مقایسه کنید و بعد تصمیم بگیرید.

خرید آنلاین کفش

داشتن خدمات پس از فروش

وقتی از سایت یا فروشگاهی خرید آنلاین می‌کنید معمولا یک خدماتی پس از فروختن کالای خود دارند و این از شاخصه های خوب یک فروشگاه اینترنتی است که می‌آید و به سوالات مشتری به موقع پاسخ می دهد و گارانتی و پشتیبانی هم دارد. همین شما را برای خرید از آن فروشگاه مطمئن‌تر می کند.

حرف آخر اینکه بعد از رعایت تمام نکات خرید اینترنتی کفش  این نکته را هم مد نظر قرار دهید که بهتر است از سایت و فروشگاهی خریداری کنید که حتما مغازه  فیزیکی هم دارند. چون در این صورت فروشنده بهتر می‌تواند شما را راهنمایی کند و شما هم با اطمینان بیشتری از آن فروشگاه خرید آنلاین خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *