دسته‌بندی نشده

روش ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار

ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار

وقتی برای یک مجلس خاص نیاز به خرید کفش مجلسی زنانه پاشنه دار دارید کیفیت و قیمت را در کنار هم مد نظر قرار دهید. اگر دوست دارید کفش مجلسی‌تان را با شلوار بپوشید حتماً باید روش صحیح ست کردن اینگونه کفش‌ها را با شلوار بدانید تا بهتر دیده شوید. پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند با هر شلواری که در کمد لباس‌تان است نمی‌تواند جذابیت خاصی به استایل شما بدهد. بنابراین به دنبال روش ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار مناسب باشید.

شلوارها انواع مختلفی دارند. شلوارهای جین، شلوارهای پالازو، و شلوارهای واید جزء شلوارهایی هستند که به خوبی با انواع کفش مجلسی پاشنه بلند ست می‌شوند. اگر دوست دارید کفش‌تان را با شلوار کوتاه بپوشید می‌توانید شلوارهای مام‌استایل را انتخاب کنید. اینگونه شلوارها با کفش‌های پاشنه بلند جذابیت خاصی به پاهایتان خواهند داد. در ادامه این مقاله روش ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار های مختلف را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

کفش پاشنه بلند با شلوار پالازو

پالازو شلواری بلند و گشاد است که اولین بار در سال ۱۹۶۰ طراحی شد و توسط کوکو شانل که یک طراح معروف بود در ساحل پوشیده شد. بلندی این نوع شلوار از بالای کمر شروع می‌شود و تا پایین پاها ادامه دارد. این نوع شلوارها که از پارچه‌های نرم ساخته می‌شود امروزه انواع مختلفی دارد. شلوارهای پالازو از شلوارهای رسمی گرفته تا شلوارهای راحت و مسافرتی دوخته و تولید می‌شوند. اینگونه شلوارها از آنجایی که از قسمت کمر بلند است با انواع کراپ به خوبی ست می‌شود و از آنجایی که از قسمت پایین پا بلند و کشیده است ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار پالازو استایل جذابی برای شما می‌سازد. در واقع با ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار پالازو از جنس کتان در یک مهمانی، خاص و زیبا خواهید شد.

شلوار پالازو با کفش پاشنه بلند

 کفش پاشنه بلند با شلوار جین

شلوار جین طرفداران زیادی دارد  و در انواع مختلف در بازار به فروش می‌رسد. این نوع شلوارها با کفش پاشنه بلند مجلسی بسیار زیبا به نظر می‌رسد. در واقع ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار جین از محبوب ترین استایل‌ها در جامعه مدلینگ به شمار می‌آید. توجه به تناسب رنگ کفش و شلوار در استایل شما تأثیر می‌گذارد. ست کردن کفش و لباس و تناسب بین رنگ آنها نکته‌ای است که اگر به آن توجه نکنید حتی اگر بهترین کفش‌ها و لباس‌ها را بپوشید باز هم جذابیت زیادی برای خود نخواهید ساخت. از این رو اگر کفش پاشنه بلند شما رنگ تیره‌ای دارد سعی کنید از شلوارهای جین تیره برای ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار جین استفاده کنید.

 

شلوار جین با کفش پاشنه بلند

شلوار مام استایل با کفش پاشنه بلند

اگر به فکر ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار کوتاه هستید شلوار مام استایل را انتخاب کنید. مام استایل شلواری فاق بلند است که بلندی کمر آن تا بالای ناف است.گشادی این نوع شلوار در قسمت ران و ساق پا است اما در قسمت ساق یک مقدار تنگ می‌شود. اگر پاهای تپل دارید این نوع شلوار شما را تپل‌تر نشان می‌دهد. اگر قد کوتاه دارید استایل مناسب قدکوتاه‌ها را انتخاب کنید. مثلاً برای ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار مام استایل هماهنگی لازم را حفظ کنید؛ مثلاً اگر کفش پاشنه دار شما رنگ روشن دارد شلوار مام استایل روشن با آن بپوشید.

شلوار مام استایل و کفش پاشنه بلند

شلوار پارچه‌ای با کفش پاشنه بلند

اگر قصد دارید کفش خود را در مجلس با شلوار بپوشید ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار پارچه‌ای هم گزینه جذابی است. شلوارهای پارچه‌ای در انواع مختلفی تولید می‌شود و می‌توان آنها را با هر کفش پاشنه بلندی ست کرد. شلوارهای رسمی و اداری معمولاً پارچه‌ای هستند. اگر برای استایل اداری‌تان در کنار شلوار پارچه‌ای کفش پاشنه بلند بپوشید زیبا و منحصر به فرد خواهید شد. این استایل علاوه بر محیط‌های اداری برای مراسم‌های خاص، مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه مناسب است. زیرا هم یک استایل راحت است و هم جذاب و شیک است.

شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند

شلوار دم پا با کفش پاشنه دار

شلوار دم پا یا بوت کات از آنجایی که در قسمت پایین گشاد است و روی کفش می‌افتد گزینه مناسبی برای پوشیدن با کفش‌های پاشنه‌بلند است. از این رو ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار دم پا جذابیت خاصی به پاهایتان می‌دهد. پوشیدن مانتو کوتاه همراه با شلوار دم پا و کفش پاشنه دار مجلسی استایل جذابی به شما می‌دهد. اگر برای استایل زمستانی خود دنبال این ست جذاب هستید کفش پاشنه پهن را برای خرید انتخاب کنید چرا که کفش‌های پاشنه باریک باعث سر خوردن شما در هوای برفی و بارانی می‌شود.

کفش مجلسی با شلوار دمپا

شلوار بگ با کفش پاشنه بلند

اگر در هنگام خرید کفش پاشنه بلند می‌خواهید آن را با شلوار بگ بپوشید تصمیم درستی گرفته‌اید. شلوار بگ کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و پوشیدن آن برای هر سنی جذاب است. ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار بگ استایل شما را خاص و جذاب می‌کند. کفش‌های پاشنه بلند اسپرت را می‌توانید با شلوار بگ جین و کفش‌های پاشنه بلند مجلسی را می‌توانید با شلوار بگ پارچه‌ای ست کنید. از آنجایی که شلوارهای بگ گشاد و راسته هستند پوشیدن مانتوهای بلند همراه آنها چندان زیبا نیست. از این رو به سراغ مانتو یا شومیزهای کوتاه بروید تا استایل‌تان را تکمیل کنید.

شلوار بگ با کفش پاشنه بلند

شلوار اسکینی با کفش‌های پاشنه بلند

شلوار اسکینی شلواری تنگ و جذب در قسمت ران و باسن است. طرفداران این نوع شلوارها زیاد است و تقریباً هر خانمی حداقل یک شلوار جین اسکینی در کمد لباس خود دارد. اگر قصد خرید کفش زنانه شیک و پاشنه بلند را دارید برای ست کردن آن شلوارهای اسکینی گزینه مناسبی است. ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار اسکینی جذاب و زیبا است به شرطی که تناسب بین رنگ‌‌‌ها حفظ شود. برای این استایل شیک و جذاب‌تان می‌توانید از تیشرت‌های ساده، مانتوهای کتی و یا شومیز‌های مجلسی استفاده کنید.

کیف و کفش ست

 

ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار کارگو

شلوار کارگو شلواری است که دارای چندین جیب بر روی خود است. این نوع شلوارها شبیه شلوارهای نظامی است و طرفداران خاص خود را دارد. شلوار کارگو را هم می‌توان با کفش‌های مجلسی و پاشنه بلند ست کرد به شرطی که تناسب رنگ کفش و شلوار را حفظ کرد.

 

شلوار راسته با کفش پاشنه بلند

شلوارهای راسته جزء محبوب‌ترین شلوارها در بین خانم‌ها است. البته شاید هر کسی دوست نداشته باشد شلوار راسته به پا کند ولی کافی است آن را با کفش پاشنه بلند امتحان کند. پوشیدن کفش پاشنه بلند با شلوار راسته کلاسیک استایل خاصی به شما خواهد داد. شلوارهای راسته معمولاً از جنس پارچه، کتان و یا هر چیز دیگری است. برای راحت‌تر ست کردن کفش با شلوار راسته رنگ‌های نود را انتخاب کنید. کفش‌های پاشنه بلند مشکی با شلوار راسته سفید هم جذاب و زیبا است.

شلوار راسته با کفش پاشنه بلند

جمع‌بندی

به طور کلی ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار های مختلف می‌تواند جذابیت داشته باشد به شرطی که با استایل شما هماهنگ باشد. مثلاً اگر یک استایل رسمی دارید می‌توانید کت را با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند ست کنید. اگر استایل راحت و شیک می‌خواهید شلوار پالازو را با کفش‌های پاشنه بلند ست کنید و اگر یک استایل شیک و همه‌پسند می‌خواهید شلوارهای جین را فراموش نکنید.

1 دیدگاه در “روش ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *