طراحی مد

راهنمای انتخاب بهترین کفش زمستانی

خرید بهترین کفش زمستانی

بهترین کفش زمستانی ، انتخاب و خرید آن یکی از دغدغه های مهم خانم ها در شروع فصل سرد سال می باشد . با آمدن سرما خانم ها معمولا به دنبال خرید نیم بوت اسپرت دخترانه یا زنانه می باشند . و انتخاب بهترین این مدل کفش ها نیاز به اطلاعاتی است که با خواندن این مقاله به آن دست خواهید یافت . و از خرید خود رضایت کافی خواهید داشت.

انواع مختلف کفش زمستانی مناسب برف

کفش‌های زمستانه هم مانند تغییر فصول ، طرح ها و رنگ‌ های مختلف در بازار عرضه می‌شوند .که هر فرد با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌تواند به سراغ یک طرح و رنگ برود . برخی از مدل‌های بهترین کفش زمستانه که طرفداران زیادی هم دارد در زیر به شما معرفی شده است:

  1. بهترین کفش زمستانه برای پیاده‌روی در باران و برف

    اگر قرار است اقدام به خرید کفش اسپرت دخترانه کنید و کفش‌های خود را در زمین صاف و هموار پوشیده شده از برف یا باران بپوشید . و یا اگر قصد قدم زدن در هوای سرد زمستان را دارید می توانید متناسب با سلیقه و استایل خود از نیم بوت‌ها یا بهترین کفش زمستانی از جنس جیر یا چرم انتخاب کنید . کفش های اسپرت مخصوص زمستان آرامش روحی و روانی شما را زمان پیاده‌روی بالا می‌برد.
    چرا که هم محافظ خوبی برای حفظ گرمای پا می‌باشد ، و تیپ منحصر به فرد و شیکی را به شما می‌دهد . اما اگر می‌خواهید صبح زود یا هر زمانی از روز ورزش کنید ، نیاز نیست خیلی داخل کفش گرم باشد .

    خرید بهترین کفش زمستانی

  2. بهترین کفش زمستانی برای سطح های شیب دار و برفی

    اگر بنا دارید برف پیمایی کنید و در سطوح غیره هموار و غیر مسطح قدم بزنید باید به فکر پوشیدن یک کفشی باشید که هم استاندارد باشد .و هم از نظر وزن سبک باشد. تا در برابر سرما و رطوبت عایق خوبی برای پای شما باشد و پای شما را هم گرم نگه دارد.و هم به خاطر جنس ضد آب بودن آن از نفوذ آب به داخل کفش جلوگیری کند .
    چرا که اگر جوراب یا پای شما خیس شود یا مرطوب باشد هم از پیاده‌روی لذت نمی‌برید و هم پای شما یخ می‌کند.

    بهترین کفش زمستانی برای برف و باران

  3. بهترین کفش زمستانی مخصوص کوهنوردی

    اگر طرفدار ورزش‌های خاصی چون کوهنوردی هستید ، یکی دیگر از بهترین و خاص‌ترین کفش‌ های زمستانی که مخصوص کوهنوردان می باشد را باید تهیه کنید . همچنین اگر رویای صعود کردن به قله‌ها را دارید حتماً می‌دانید که بدون کفش مناسب موفقیت شما عملی نیست . انتخاب بهترین کفش زمستانی مناسب کوهنوردی در فصل زمستان اهمیت بسیار بالاتری نسبت به فصل‌های دیگر دارد .
    اگر در فصل‌های گرم سال با یک کفش کوهنوردی معمولی و سبک هم راهی کوهستان می‌شوید ، ممکن است با مشکلی مواجه نشده باشید . اما در فصل سرما جریان فرق می‌کند . و لازم است حتماً چکمه‌ هایی با مقاومت بالا و بسیار استاندارد به پا کنید . این چکمه‌ها بهتر است ساق دار بوده و دارای استوک باشند .و محافظی برای نفوذ آب داشته باشند . یعنی دو لایه چرم داشته باشند .
    اگر ساق آنها ۲۰ سانتی‌متر باشد مچ پا را کامل می‌پوشاند و بسیار ایده آل است .

شاید به این مطلب علاقمند باشید : بهترین مدل های نیم بوت زنانه ارزان

نکات مهم قبل از انتخاب بهترین کفش زمستانی

با مطالعه قسمت‌های قبل متوجه شدید که چه مدل کفشی در هر شرایط مناسب‌تر است. حالا نوبت به بررسی جزئیات کفش می‌رسد که بتوانید کفشی استاندارد و راحت را انتخاب کنید.

  • راحتی بهترین کفش زمستانی اولین اولویت شماست

    راحت بودن یک کفش می می‌تواند بر کیفیت آن و امنیت آن کفش اولویت داشته باشد. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید کافی است فقط یک بار در کل عمر خود کفشی پوشیده باشید که پای شما را آزار داده باشد .البته که همه ما معتقدیم که گرماندن پا زمانی که هوا سرد است باعث گرم شدن تمام بدن می‌شود .
    پس بهتر است به فکر پوشیدن جوراب‌های ضخیمی باشید که پای شما همواره گرم بماند. زمان انتخاب بهترین کفش زمستانی نیز حتماً آن جوراب‌ ها را به پا کنید و همراه با جوراب‌ها کفش خود را پا بزنید . چرا که پوشیدن جوراب ضخیم ممکن است نیاز به خریدن کفشی با سایز بزرگتر داشته باشد. زمان خرید کفش نیز به آستر داخل آن دقت کنید که لیز نباشد و باعث سر خوردن پا داخل کفش نشود.

  • کف کفش

    زمانی که قصد دارید بهترین کفش زمستانی را انتخاب نمایید به کفه کفش دقت کنید کف کفش قرار است شما را از زمین‌ های لیز و پر از برف یا بارانی از لغزندگی حفاظت کند . پس لازم است چند ویژگی مهم داشته باشد که عبارتند از :
    داشتن آج‌های عمیق
    داشتن لژ‌های استحکاکی
    داشتن امکان نصب کرامپول در زیر آن
    و داشتن ضربه گیر

     

  • جنس و کیفیت متریال کفش

    بوت‌ها و نیم بوت‌ها معمولاً از جنس‌های چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شوند . و در واقع متریال اصلی کفش را تشکیل می‌دهند . البته گاهی در تولید بهترین کفش زمستانی جنس جیر نیز استفاده می‌شود . که هم ظاهر بسیار شیکی دارد و هم هیچگاه از مد نمی‌افتد . و اگر گلی شوند راحت با دستمال نم دار قابل تمیز شدند. کفش‌هایی که از جنس پارچه گورتکس و یا پارچه سیمپاتکس ساخته می‌شوند .
    معمولاً مقاومت زیادی در برابر سرما دارند . برای مسافرت‌های کوتاه نیز مناسب هستند. اما کفش مناسب برای زمستان ، کفش‌های فوم است. که این کفش‌ها بیشتر توجه کوهنوردان و ورزشکاران را به خود جلب می‌کند . و داخل آن از به روزترین و مناسب‌ترین پاپوش‌های مخصوص زمستان استفاده می‌شود . طوری که آنها را با خیال راحت می‌توانید روی برف و یخ بپوشید و به راحتی بدوید.

  • دقت در فریم بهترین کفش زمستانی

    منظور از فریم همان فرم یا ظاهر کفش است که باید در نظر بگیرید. زمان خرید کفش بهتر است دقت کنید، کفش‌هایی که بیشتر حالت بیضی شکل دارند. به دلیل اینکه سطح تماس بالاتر و بزرگتری را دارند، موجب می‌شوند شما به حالت شناوری روی برف و یخ بمانید .و از فرو رفتن در داخل آن جلوگیری می‌کند .
    اگر فردی سنگین وزن هستید یا برفی که در منطقه شما است سبک و خشک است ، ممکن است خیلی زود فضای زیر پای شما خالی بشود. پس بهتر است در این شرایط از کفش‌هایی با فریم‌های بزرگتر استفاده کنید .

شاید به این مطلب علاقمند باشید: قیمت نیم بوت دخترانه بدون پاشنه

 

  • دقت در ضد آب بودن بهترین کفش زمستانی

    اسم زمستان ناخودآگاه یادآور برف و باران و رطوبت است . یک خاصیت مهمی که کفش‌های این فصل لازم است داشته باشد ضد آب بودن است . در غیر این صورت ممکن است رطوبت و آب به داخل کفش شما نفوذ کند و پاهایتان را سرد کند. و در نتیجه با سرد شدن پاها تمام بدن شما از سرما خواهد لرزید .
    در هواهای برفی نیز شاید تصور کنید که ضد آب بودن کفش ضرورتی ندارد. اما وقتی کمی خورشید بالا آمده و ظهر شده باشد در زمان برگشت به خانه مثلاً از محیط کار ممکن است برف‌ها آب شده و همه جا خیس و گلی باشد. و در این مواقع ضرورت ضد آب بودن کفش را بیش از پیش حس خواهید نمود.

    انتخاب بهترین کفش زمستانی

شاید به این مطلب علاقمند باشید : ست کردن نیم بوت دخترانه مشکی با شلوار و مانتو

  • دقت در وزن کفش

    زمان انتخاب بهترین کفش زمستانی بعد از توجه به موارد بالا ،دقت در وزن کفش نیز از نکته‌های مهمی است که باید به آن توجه شود . اگرچه در تولید کفش‌ های زمستانی استاندارد معمولا تلاش می‌شود وزن آنها کم و مناسب باشد . اما معمولاً انداردترین کفش‌ها که مخصوص فصل زمستان طراحی شده‌اند از جنس فوم هستند و کمتر از ۵ پوند سنگینی دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *