طراحی مد

بهترین مدل های نیم بوت زنانه ارزان

خرید نیم بوت زنانه چرم

نیم بوت زنانه ارزان و شیک جزوی از خواستگاه های خنم هایی می باشد که به دنبال تیپ های جذابند اما بودجه زیادی ندارند .  کفش‌های بسیار پرطرفدار در میان خانم‌ها هستند. که باسرد شدن هوا و زمان انتخاب نیم بوت دخترانه اسپرت به سراغ آن می‌روند . نیم بوت های زنانه جزو کفش‌های کاربردی برای خانم‌ها می‌باشند. اگرچه کاربرد این کفش‌ها در فصل زمستان بیشتر است. اما امروزه علاوه بر پوشش پا ، یکی از گزینه‌های واجب و ضروری برای استایل شخصی بانوان می‌باشد که با شروع فصل پاییز و زمستان پر تقاضا می‌شود.

نیم بوت دخترانه اسپرت

بهترین برند های بوت زنانه شیک

 نیم بوت زنانه ارزان و ساده و یا گران و لاکچری ممکن است در برندهای بسیار پراکنده‌ای عرضه شوند . در بین مارک‌های معروف و محبوب نیم بوت دخترانه اسپرت برخی برندهای قدیمی هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده اند . در این میان برند کار هارت که در سال ۱۸۸۹ در آمریکا اولین محصول خود را تولید کرد هنوز فعال است و طرفدار دارد .

کفش‌های این برند ابتدا برای کارگران ساخته شد و سپس گسترش پیدا کرد و استحکام آن زبان زد همگان است.

سایر برندهای محبوب بوت زنانه شیک

  • یکی از برند های معتبر در نیم بوت زنانه ارزان  یا گران داکرز می باشد . برند داکرز که این کفش‌ها توسط فردی به نام اشتراوس در سال ۱۸۵۳ ایجاد شد. جزو یکی از مارک‌های محبوب چکمه و پوتین است . جنس این بوت ها از چرم طبیعی می‌باشد .
    طرح‌های متنوع آن دلیل سازگاری با محیط‌های مختلف است زیره این بوت‌ها ضد آب می‌باشد و با هر شرایط آب و هوایی حتی سخت سازگارند . بوت‌ها در مدل‌های بلند و نیمه مچی زیپ‌دار و بدون زیپ ، پاشنه بلند و پاشنه کوتاه عرضه می‌شوند.
  • برند کاتر پیلار یکی از مشهورترین برندهای تولید کفش و بوت در جهان است که سابقه تولید آن به قبل از جنگ جهانی اول برمی‌گردد . رنگ‌های زرد نمادین آن و همچنین شکل قوس دار و خاصیت ضد آبی آن یکی از ویژگی‌های مهم این برند است.
  • بوت‌های مدل پیر کاردین این کفش‌ها به افتخار بنیانگذار آن به این نام نامگذاری شدند.و به عنوان یکی از برندهای مطرح در جهان می باشند که علاوه بر بوت، لباس، عطر، مبل و جواهرات هم تولید می‌کند مشهور است.

 

خرید نیم بوت زنانه ارزان

نیم بوت زنانه ارزان

بوت‌های زنانه و دخترانه یکی از انواع های محبوب و پرکاربرد برای خانم‌ها می‌باشد هر چند که همه می‌دانند این کفش‌ها بیشتر برای فصل‌های سرد سال مناسبند. اما امروزه انواع مختلف این بوت‌ها و نیم بوت‌ها تولید می‌شوند. که برخی از آنها با رویه‌های خنک برای فصل‌های گرم سال و همچنین برخی از مدل‌های آنها ویژه مجالس و مهمانی‌ها تولید می‌شوند.

و به طور کلی دیگر کسی تنها به خاطر حفظ پا از سرما و رطوبت از آن استفاده نمی‌کند. و هر خانم با شروع فصل سرما دلایل بسیاری برای خرید یک مدل بوته زنانه شیک خواهد داشت.

منظور از کفش‌ زمستانه کدام مدل هاست ؟

کفش‌های پاییزه و زمستانه معمولاً در سه دسته نیم بوت ، پوتین و چکمه عرضه می‌شوند که در عرف جامعه هر سه یک معنی را دارند.  و در واقعیت تفاوت زیادی با هم ندارند.  اما اگر علاقمدید بدانید که تفاوت واقعی آنها در چیست . باید به این موضوع اشاره کنیم که بوت‌ها باید تا قوزک پا را بپوشانند .

پوتین‌ها تا ساق پا و چکمه‌ها تا زانوها و بالای زانو را بپوشانند. اما دقت کنید زمانی که اقدام به خرید اینترنتی این کفش‌ها می‌کنید ممکن است تمام مدل‌ها با عنوان نیم بوت یا بوت به شما عرضه شوند پس به اسم اکتفا نکنید.

تنوع بوت زنانه شیک

اگر قصد خرید نیم بوت زنانه ارزان و ساده و یا شیک و گران را دارید باید بدانید که این کفش ها برای خانم‌ها ، دختران و بچه‌ها در انواع مدل‌های متنوع در بازار عرضه می‌شوند . به طوری که هر فردی با هر سلیقه‌ای مدل مورد نظر خود را پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : عکس نیم بوت دخترانه اسپرت به همراه ویژگی های هر مدل

 

خرید نیم بوت زنانه ارزان و ساده

اما زمان انتخاب هر مدل بوت و یا نیم بوت زنانه ارزان باید دقت کنید که استایل شما قرار است چگونه باشد ؟ معمولاً برای تیپ‌های اسپرت، بوت‌های پشنه بلند و نوکتیز استفاده نمی‌شود . و یا برعکس برای مجالس و مهمانی‌ها معمولاً نیم بوت دخترانه پاشنه کوتاه یا بدون پاشنه زیاد جالب نیست.

بوت ها در ۳ نوع نیم بوت دخترانه بدون پاشنه و تخت ، پاشنه بلند لژدار و پاشنه متوسط تولید می‌شوند. از نظر مدل سرپنجه در سه طرح نوک تیز ، نوک گرد و نوک مربعی طراحی می‌شوند . و بر اساس محیط و مناسبتی که فرد قرار است از آن استفاده کند انتخاب می‌شوند.

زمان انتخاب بوت زنانه شیک حتماً دقت کنید که سرپنجه شما چگونه است . اگر سرپنجه‌های پهنی دارید به هیچ عنوان بوت‌های نوک تیز خریداری نکنید چرا که برای شما زیاد قابل استفاده نخواهد بود.

بیشتر بخوانید : نکات لازم قبل از خرید کفش اسپرت زنانه شیک

بررسی نیم بوت زنانه مجلسی از نظر قیمت

یکی از نکات مهم برای انتخاب یک مدل بوت ، توجه به بودجه مد نظرتان است . اگر قبل از خرید بودجه خود را مشخص کنید ، در این صورت انتخاب های شما محدود تر می شود و . سریع تر می توانید انتخاب نمایید . پس اگر قصد گرفتن یک مدل نیم بوت زنانه ارزان قیمت را دارید مثلاً بوت‌هایی که از چرم طبیعی ساخته می‌شوند قیمت بسیار بالایی دارند. اگر شما می‌خواهید یک بوت زنانه ارزان قیمت خریداری نمایید می‌توانید به سراغ چرم‌های مصنوعی و یا بوت‌های جیر بروید که در عین ظاهر زیبا و شیک قیمت مناسبی دارند .

علاوه بر جنس این کفش‌های زمستانه نوع طراحی ، مدل آن، جنس زیره و فروشگاه ارائه دهنده آن نیز در تعیین قیمت موثرند . برای مثال قیمت نیم بوت زنانه مجلسی و شیک در یک فروشگاه حضوری به دلیل وجود هزینه‌های بالا مثل اجاره مغازه کارگران سایر هزینه‌های جانبی کمی متفاوت از قیمت خرید همان مدل از اینترنت است .

بنابراین توصیه می‌شود اگر از فروشگاه و برندی مطمئن هستید حتماً کفش خود را به صورت اینترنتی خرید نمایید.

 

 

 

خرید نیم بوت زنانه چرم

بیشتر بدانید : راهنمای انتخاب کفش اسپرت دخترانه

چگونه نیم بوت زنانه ارزان را به صورت اینترنتی بخرم ؟

همانطور که در بالا ذکر شد یکی از نکات بسیار مهم در تهیه نیم بوت زنانه ارزان خرید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه با پشتیبانی قوی می‌باشد . اگر اولین بار است که از یک فروشگاه اینترنتی خرید می‌کنید، بهتر است سراغ مدل‌های ارزان قیمت بروید . و پس از یک بار خرید و اطمینان از فروشنده و کیفیت کار،در سری‌های بعد اقدام به خرید مدل‌های گران‌تر نمایید.

ا علاوه بر اعتبار فروشگاه مطالعه نکات ضروری زمان خرید هر مدل کفش به صورت اینترنتی بسیار مهم است که می‌توانید در مقالات پیشین سری به آنها بزنید .یکی از مهم‌ترین این نکات توجه به اندازه پا و انتخاب درست اندازه کفشتان می‌باشد . در هنگام خرید نیم بوت زنانه ارزان یا گران بهتر است بدانید شیک‌ترین و گران‌ترین کفش‌ها اگر اندازه شما نباشند به هیچ عنوان به کارتان نخواهند آمد .

1 دیدگاه در “بهترین مدل های نیم بوت زنانه ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *