دسته‌بندی نشده

نیم بوت با شلوار گشاد را چطور ست کنیم؟

نیم بوت با شلوار گشاد

نیم بوت با شلوار گشاد جز یکی از ترندهای سال می‌باشد. زمان انتخاب یک مدل نیم بوت دخترانه اسپرت باید دقت کنید قرار است در بیشتر مواقع این کفش را در کجا بپوشید . و با چه لباس هایی ست کنید ؟ به طور کلی بوت‌های ساق بلند در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار است. و در فصل زمستان بازار آن داغ می‌شود. اما بهتر است قبل از پوشیدن هر ست لباس و شلوار و مانتو با بوت، اصول ست کردن آن را بدانید و شلواری مناسب هر بوت بپوشید. یکی از راحت‌ترین و بهترین شلوارها برای ست کردن با بوت، شلوارهای گشاد است.

نیم بوت با شلوار گشاد

در صورتی که شما شلوار دمپا کشی و تنگ می‌پوشید، برای ست کردن با انواع بوت مشکی نخواهید داشت. چرا که این نوع از بوت ها خیلی راحت روی این مدل شلوارها قرار می‌گیرند. و جلوه زیبایی را به وجود می‌آورند. اما برای ست کردن نیم بوت با شلوار گشاد در صورتی که مدل شلوار شما در قسمت دمپا گشاد می‌باشد ، چه باید بکنید؟ و نیم بوت با شلوار گشاد را چگونه باید ست کنید.

ست کردن نیم بوت با شلوار گشاد

برای این کار دو روش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اولین راه اینکه شلوار خود را بر روی بوت بیندازید. که در این حالت ساق بوت شما زیاد پیدا نخواهد بود. و دومین روش اینکه شلوار خود را داخل بوت ببرید. اما چگونه می‌توان نیم بوت با شلوار گشاد را طوری پوشید که شلوار داخل کفش برود؟! گزینه دوم زیاد منطقی به نظر نمی‌رسد. زیرا گذاشتن شلوار دمپا گشاد درون بوت از نظر ظاهری زیبا نیست. و در این حالت مثل کسانی می‌شوید که می‌خواهند از حوض آب بکشند.

برای این حالت یعنی پوشیدن نیم بوت با شلوار گشاد دم پا، بهتر است اول قد بوت خود را در نظر داشته باشید. لبه شلوار خود را تا حدی تا کنید که ارتفاع لبه آن تا حدود دو سوم از ارتفاع نیم بوت یا بوت شما برسد. بعد از آن لبه شلوار خود را عمودی تا کنید. به طوری که فیت پا شود. پس از آن جوراب خود را بر روی شلوار بکشید.
البته باید در نظر بگیرید که ارتفاع جوراب از ارتفاع بوت باید کمتر باشد. در این حالت است که شما می‌توانید نیم بوت با شلوار گشاد را بدون دردسر و با حفظ زیبایی بپوشید. و از یک تیپ زیبا و استثنایی برای فصل زمستان بهره بگیرید. البته باید دقت کنید که ست کردن نیم بوت با شلوار گشاد در این روش فقط برای شلوارهای دمپا مناسب است. و برای شلوارهایی که از بالا به صورت یکسره گشاد می‌باشند این روش مناسب نیست.

 

نیم بوت با شلوار گشاد

اهمیت ست کردن نیم بوت با انواع لباس ها

بوت‌های مچی و یا نیم بوت‌ها یک نوع دیگر از مدل کفش‌های زمستانی هستند. که کاربردشان بیشتر از بوت‌های ساق دار است. این مدل کفش‌ ها به خاطر راحتی و شیک بودنشان در میان بسیاری از خانم‌ ها حتی کارمندان ، طرفدار زیادی دارد. از این نیم بوت ها هم برای تمام فصل‌های سال می‌توان استفاده کرد و هم تیپ‌ها و استایل‌های بسیار زیبا و متنوعی از رسمی گرفته تا غیر رسمی را ایجاد نمود.

فقط کافیست اصول کلی ست کردن را بدانید تا بتوانید چشمگیر و منحصر به فرد باشید. برای نیم بوت ها، روش‌های بسیار زیادی برای ست کردن وجود دارد. از شلوار جین غیر رسمی گرفته تا لباس‌های رسمی و اداری، همه تیپ‌های بسیار جذاب و خاصی را ایجاد می‌کنند.فرقی نمی‌کند چه جنس از شلوار را پوشیده‌اید. چه شلوار لی زنانه چه شلوار پارچه‌ای، دامن یا پیراهن، در هر صورت نیم بوت اسپورت دخترانه انتخابی بسیار عالی برای تیپ زدن شما در فصل زمستان می‌باشد.

حتی شلوارهای اسلش را نیز می‌توان با انواع نیم بوت ست کرد. نکته مهم این است که دقت کنید زمان خرید کفش اسپرت دخترانه ، به درستی و متناسب با لباس ها و نیازتان ، خرید کنید . اگر شما زیباترین و شیک ترین کفش ها را هم به پا کنید اما با شلوار و لباستان ست نباشد ، نمی تواند زیبایی خود را نشان دهد.

ست کردن نیم بوت با شلوار گشاد

نیم بوت با شلوار گشاد | چگونه با انواع نیم بوت تیپ بزنیم ؟

اگرچه  نیم بوت ها را می‌توان با انواع مختلف استایل‌ها مثل نیم بوت با شلوار گشاد یا تنگ ست نمود .اما در اینجا بنا داریم چند تا از بهترین تیپ‌هایی که بسیار جذاب و پر طرفدار نیز می‌باشند ا ربرایتان ذکر کنیم . فرقی ندارد که شما بخواهید بوت را برای استایل آخر هفته بپوشید یا برای تفریح یا سر کار. مهم این است که چند اصل کاربردی را بدانید تا بتوانید انواع استایل‌ها را با نیم بوت خود ست کنید.

 

شاید به این مطلب علاقمند باشید : بهترین مدل های نیم بوت زنانه ارزان

ست کردن نیم بوت با انواع استایل ها

به‌طور کلی، تیپ و استایل شخصی می‌تواند با انواع مختلف نیم بوت ترکیب شود و نتیجه زیبایی را بوجود آورد.نیم بوت با شلوار گشاد ، تنگ و انواع لباس ها .  در زیر، تعدادی از تیپ‌های معمول و رایج را با نیم بوت‌های مختلف معرفی می‌کنم:

  1.  استایل شهری (Urban Style):

    – نیم بوت آنکل با پاشنه کوتاه و طراحی ساده می‌تواند با شلوارهای جین  و تی‌شرت‌های ساده یا طرح دار ترکیب شود.
    – نیم بوت با طراحی سنتی  می‌تواند با شلوارهای جین، تی‌شرت‌های گرافیکی طرح دار و ژاکت‌های چرمی ترکیب شود.

  2.  استایل راحتی (Casual Style):

    – نیم بوت چلسی با طراحی ساده  می‌تواند با شلوارهای جین، تاپ‌های راحت و ژاکت‌های راحتی ترکیب شود.
    – نیم بوت  با پاشنه بلند و دارای طراحی جذاب می‌تواند با شلوارهای چرمی، سوییشرت‌های بزرگ و ژاکت‌های اسپرت ترکیب شود.

  3.  استایل رسمی (Formal Style):

    – نیم بوت ساق بلند تا زانو با طراحی شیک  می‌تواند با لباس‌های کلاسیک و کت و دامن ترکیب شود.
    – نیم بوت ساق کوتاه مخصوصا زیپ بغل  با طراحی شیک می‌تواند با لباس‌های کوتاه و دامن‌های بلند ترکیب شود.

  4.  تیپ های خیابانی (Street Style):

    – نیم بوت رنگی با الگوها و رنگ‌های جذاب می‌تواند با شلوارهای جین، تاپ‌های متنوع و کاپشن‌های بلند ترکیب شود.
    – نیم بوت طرح دار با طراحی شیک می‌تواند با شلوارهای ورزشی ضخیم و تی‌شرت‌های گشاد ترکیب شود.

    نیم بوت با شلوار تنگ

شاید به این مطلب علاقمند باشید :شیک ترین مدل های نیم بوت دخترانه اسپرت +عکس هر مدل

موارد ذکر شده ، چند نمونه پر کاربرد برای ست کردن نیم بوت با شلوار گشاد یا با هر شلوار و لباس دیگری می باشد . و البته این امر تا حد زیادی سلیقه ای است . شما می‌توانید با تجربه و نظر شخصی خود، تیپ و استایلی را که بیشتر به آن علاقه دارید، با هر نوع نیم بوتی که دوست دارید، ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *