طراحی مد

معرفی مدل‌های زیبای کفش مجلسی جلوباز

کفش مجلسی جلوباز

اکثر اوقات وقتی اسم کفش مجلسی زنانه به گوش می‌رسد همه یاد کفش‌های پاشنه بلند ۱۰ سانتی می‌افتند. اما در کل کفش‌های مجلسی انواع مختلفی دارند. بعضی از آنها پاشنه‌بلند، بعضی پاشنه‌کوتاه و بعضی حتی پاشنه تخت هستند. کفش‌هایی با رنگ‌های قرمز، مشکی، نارنجی و… که هر کدام با لباس خاصی ست می‌شوند. بسیاری از خانم‌ها وقتی به سراغ خرید کفش مجلسی زنانه پاشنه‌دار می‌روند دوست دارند کفشی انتخاب کنند که به هر نوع لباسی بیاید. کفش مجلسی جلوباز مشکی کفشی است که در عین راحتی با هر لباسی می‌توان آن را ست کرد.

اگر جزء افرادی هستید که راحتی و زیبایی کفش در کنار هم برایتان اهمیت دارد؛ کفشی را انتخاب کنید که هم باکیفیت باشد و هم فشاری به انگشتان و استخوان پایتان وارد نکند. کفش‌ جلوباز زنانه جزء کفش‌هایی است که علاوه بر شیک بودن، راحتی فوق‌العاده‌ای به پای شما می‌دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مدل‌های کفش مجلسی جلوباز آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

مدل‌های مختلف کفش مجلسی جلوباز

کفش جلوباز مجلسی کفشی ظریف، زیبا و شیک است که با هر نوع لباسی می‌توان آن را ست کرد. فرقی نمی‌کند اگر قرار است در یک مکان رسمی آن را بپوشید و یا در مجلس عروسی و مهمانی، پوشیدن چنین کفشی شما را جذاب‌تر خواهد کرد. مدل‌های مختلف کفش مجلسی جلوباز مشکی شامل موارد زیر است:

 

کفش جلوباز پاشنه کلاسیک

کفش‌های پاشنه کلاسیک جلوباز ظرافت خاصی دارد. از این رو کاملاً مناسب استایل‌های شیک و خانومانه است. مدل‌های مختلف کفش مجلسی جلوباز مشکی که پاشنه کلاسیک دارند ظرافت خاصی به استایل شما می‌بخشند. وقتی انتخاب شما برای خرید کفش جلوباز پاشنه کلاسیک است دیگر نگران لباس خود نباشید. چرا که این نوع کفش با کت و شلوار، لباس مشکی کوتاه و یا هر نوع لباس مجلسی بهترین استایل را برای شما به ارمغان می‌آورد. جنس اینگونه کفش‌ها معمولاً چرم‌های طبیعی، مصنوعی و جیر است که در رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. کفش مجلسی جلوباز مشکی که پاشنه کلاسیک دارد مناسب هر سلیقه‌ای است.

کفش جلوباز اسپادریل

از دیگر مدل‌های کفش مجلسی جلوباز می‌توان به کفش اسپادریل اشاره کرد. این نوع کفش از آنجایی که خنک و راحت است گزینه مناسبی برای فصل گرما و تابستان است. زیره و پاشنه اینگونه کفش‌ها حالتی شبیه طناب بافته‌شده دارد که جذابیت خاصی به کفش داده است. این کفش مجلسی جلوباز برای تعطیلات تابستانی و مناسبت‌های بیرون از خانه در این فصل بسیار عالی است چرا که هم خنک و راحت است و هم می‌توان آن را با انواع شلوار، دامن‌ و لباس‌های بلند ست کرد.

کفش مجلسی اسپادریل

کفش مجلسی جلوباز Slingback

کفش مجلسی جلوباز اسلینگ بک یکی دیگر از مدل‌های مختلف کفش جلوباز مجلسی است. این نوع کفش در کنار جلوباز بودن با داشتن بندی که به پشت پا پیچیده می‌شود، ترکیبی از سبک کلاسیک و معاصر را به نمایش می‌گذارد. زیبایی و منحصر به‌فرد بودن این کفش مجلسی جلوباز باعث شده بتوان آن را با انواع لباس‌ها مانند کت و شلوار، لباس‌های کوتاه و بلند، انواع دامن و… ست کرد. از این کفش مجلسی می‌توان در مجالس رسمی و غیر رسمی با اعتماد به نفس استفاده کرد و از زیبایی آن لذت برد.

کفش slingback

صندل‌های بنددار جلوباز

صندل‌های جلوباز بنددار انتخابی مناسب و خاص برای مهمانی‌ها، عروسی‌ها و حتی گردش و تفریح است. از ویژگی اصلی این نوع کفش‌ جلوباز مجلسی داشتن چندین بند نازک و یا پهن در جلوی خود است که نمای جالبی به پا می‌دهد. در هنگام خرید کفش زنانه شیک و صندل‌های جلوباز متوجه انواع مختلف پاشنه بلند، پاشنه کوتاه و پاشنه تخت می‌شوید. با توجه به سلیقه خود و استایلی که دارید می‌توانید یک مدل را برای خرید انتخاب کنید. در هنگام خرید، مکانی را که قرار است در آنجا از آن کفش استفاده کنید در نظر بگیرید. همچنین به کیفیت مواد، رنگ و ارتفاع پاشنه دقت کنید تا بهترین انتخاب را تجربه کنید.

صندل جلوباز مجلسی

کفش جلوباز پاشنه بلوکی

پاشنه‌بلوکی‌ها کفش‌هایی راحت و شیک هستند. کسانی که به دنبال خرید کفش مجلسی جلوباز راحت و در عین حال شیک هستند در جستجوی این نوع کفش باشند. چرا که پاشنه این کفش مجلسی نسبت به سایر مدل‌ها پهن است. پهن بودن پاشنه باعث می‌شود در هنگام راه رفتن تعادل بهتر حفظ شود. این راحتی در کنار شیک بودن، جذابیت و مد بودن است. اگر قرار است در یک مهمانی و یا مجلس به مدت طولانی با کفش‌تان بایستید و یا راه بروید کفش مجلسی پاشنه‌بلوکی را انتخاب کنید. این کفش‌ها از مهمانی‌های عصرانه گرفته تا جلسات کاری و رسمی، استایل خاصی به شما خواهد بخشید.

کفش جلوباز مجلسی

نکات مهم برای ست کردن با کفش‌های جلوباز مجلسی

  1. هم‌رنگ بودن: ساده‌ترین راه ست کردن کفش جلوباز مجلسی با لباس این است که همرنگ با لباس کفش را انتخاب کنید. مثلاً اگر لباس شما زرد است به سراغ خرید کفش مجلسی جلوباز زردرنگ بروید.
  2. مکمل‌های خنثی: رنگ‌های خنثی را هر رنگی جور درمی‌آید. بنابراین با خریدن کفش جلوباز که رنگ خنثی دارد دیگر دغدغه ست کردن آن را نخواهید داشت. کفش‌های جلوباز مجلسی با رنگ‌های خاکستری، مشکی و بژ با هر نوع رنگی می‌آید.
  3. رنگ‌های متضاد: برای اینکه زیبایی خاصی به استایل خود ببخشید از کفش‌های مجلسی با رنگی متضاد استفاده کنید. مثلاً یک لباس مشکی را با کفش مجلسی جلوباز قرمز و یا آبی ست کنید. این طریقه ست کردن توجه افراد را به کفش شما بیشتر می‌کند.
  4. رنگ‌های مکمل: استفاده از رنگ‌های مکمل برای ست کردن با کفش‌های جلوباز مجلسی هم بهترین انتخاب است. مثلاً اگر لباس‌تان سبز است می‌توانید از کفش‌ جلوباز مجلسی آبی و یا بنفش استفاده کنید. چرا که این رنگ‌ها مکمل یکدیگر هستند و در کنار یکدیگر استایل شیک و هماهنگی برای شما ایجاد خواهند کرد.
  5. رنگ‌های فلزی: استفاده از رنگ‌های فلزی مثل طلایی، برنزی و نقره‌ای یک زرق و برق خاصی به شما می‌بخشد. این نوع کفش‌ها با لباس‌های تک رنگ و یا رنگ خنثی به زیبایی ست می‌شود.

 

جمع‌بندی

در این مقاله با مدل‌های مختلف کفش مجلسی جلوباز آشنا شدیم. شما می‌توانید متناسب با سلیقه و سبک زندگی‌تان یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید و از زیبایی و راحتی آن لذت ببرید. قبل از خرید ابتدا به فکر لباسی که قرار است با آن بپوشید باشید تا با اطمینان و خاطر جمع خرید کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *