طراحی مد

عوامل مؤثر بر قیمت کفش زنانه مجلسی

قیمت کفش زنانه مجلسی به خاطر تنوع در طرح، جنس، نوع پاشنه، کیفیت و برند آنها متفاوت است. وقتی به یک مهمانی یا مراسم خاص دعوت می‌شوید اولین سؤالی که ذهنتان را به خود مشغول می‌کند این است که حالا من چه چیزی بپوشم؟ پوشیدن چه لباسی در کنار یکدیگر من را جذاب‌تر و شیک‌تر نشان می‌دهد. آیا به سراغ خرید کفش مجلسی زنانه پاشنه دار بروم یا کفش‌های قدیمی به پا کنم؟ کدام مدل کفش را با کدام لباسم ست کنم و ….

این سؤال‌ها باعث می‌شود ذهنتان درگیر قیمت هم بشود. اینکه آیا بودجه کافی برای خرید یک جفت کفش مناسب را دارید یا خیر. قیمت کفش زنانه مجلسی چقدر است و آیا می‌توانید یک جفت کفش متناسب با مجلس پیش رو تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با عواملی که بر قیمت کفش زنانه مجلسی تأثیر می‌گذارد صحبت کنیم. اگر قصد خرید کفش‌ مجلسی زنانه را دارید و به دنبال مقایسه قیمت‌ها هستید با ما همراه باشید.

کفش زرد مجلسی

قیمت کفش زنانه مجلسی دقیقاً چقدر است؟

مشخص است که قیمت هر کالایی متناسب با مواد اولیه و متریال آن با یکدیگر متفاوت است. کفش هم از این قاعده مستثنی نیست. هرچه مواد اولیه در ساخت و تولید آن کفش باکیفیت‌تر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت. کفش‌های زنانه مجلسی با پاشنه و بدون پاشنه با قیمت‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. بعضی از آنها تولید داخلی هستند و بعضی دیگر وارداتی و تولید کشورهای خارجی هستند. مسلّماً کفش‌های خارجی زنانه قیمت بالاتری نسبت به کفش‌های مجلسی ایرانی دارند. البته قیمت کفش زنانه مجلسی ایرانی هم با یکدیگر فرق دارد. عواملی که می‌تواند بر قیمت این کالا تأثیر بگذارد نوع چرم، کیفیت تودوزی و لوازم جانبی است که در آن کفش استفاده شده است. البته کیفیت زیره، بدنه، کفی و همچنین برند آن محصول هم بر قیمت کفش زنانه مجلسی تأثیرگذار است.

ضرب المثل معروف ایرانی می‌گوید که هیچ گرانی بی‌حکمت نیست، هیچ ارزانی بی‌علت نیست. از این رو کالاها براساس ارزش و کیفیتی که دارند قیمت‌گذاری می‌شوند. البته باید این نکته را هم مد نظر داشت که از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنیم. بسیاری از فروشگاه‌ها فقط با تکیه بر همین شعار و ضرب‌المثل کفش‌های بی‌کیفیت خود را با قیمت‌های بالا به فروش می‌رسانند و ادعا می‌کنند که کیفیت کارشان بالا است. بنابراین دقت در انتخاب فروشگاه در هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه آرشیدا با داشتن کفش‌های مجلسی باکیفیت و با قیمت مناسب جزء فروشگاه‌های معتبر فروش انواع کفش زنانه است.

کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه

تأثیر طرح کفش بر قیمت کفش زنانه مجلسی

طرح کفش از جمله عواملی است که بر قیمت کفش زنانه مجلسی تأثیر می گذارد. کفش‌های مجلسی پاشنه‌بلند معمولاً قیمت بالاتری دارند. علت آن هم این است که راه رفتن با اینگونه کفش‌ها نیاز به حفظ تعادل بیشتری دارد؛ از این رو باید جنس آن هم بهتر باشد تا بتواند شما را روی یک پاشنه باریک نگه دارد. کفش‌هایی که پاشنه بلندی دارند نسبت به کفش‌های ساده و پاشنه کوتاه به شکل بهتری با انواع لباس‌ها ست می‌شوند. به نوعی استایل شیک‌تری به شما می‌دهند و شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند. از این رو قیمت کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند نسبت به انواع کفش مجلسی پاشنه کوتاه بالاتر است.

کفش‌های مجلسی در دو نوع رسمی و نیمه رسمی طراحی و تولید می‌شوند. کفش‌ مجلسی رسمی از متریال‌های ساده‌تر ساخته می‌شود. همچنین طرح آن هم ساده‌تر است. در نتیجه قیمت پایین‌تری نسبت به کفش مجلسی نیمه‌رسمی دارد. در مقال کفش مجلسی نیمه‌رسمی از مواد باکیفیت‌تر ساخته شده است و طرح پیچیده‌تری دارد. از این رو قیمت کش زنانه مجلسی نیمه‌رسمی به مراتب بالاتر از نوع رسمی آن است.

کفش مجلسی صورتی

جنس و کیفیت کفش‌های مجلسی زنانه

خرید کفش زنانه شیک از اقداماتی است که یک خانم در هنگام دعوت شدن به یک مجلس خاص، به فکر آن می‌افتد. در هنگام خرید اینگونه کفش‌ها باید به کیفیت آن دقت کرد. کفش‌های مجلسی معمولاً از جنس چرم، پارچه، پلاستیک، ساتن و… ساخته می‌شوند. مواد استفاده شده در تولید کفش‌های مجلسی در برندهای مختلف متفاوت است. بعضی برندها فقط از جنس چرم برای تولید کفش‌های مجلسی خود استفاده می‌کنند. مسلّماً قیمت کفش زنانه مجلسی چرم به نسبت سایر جنس‌ها بالاتر است. چرم طبیعی پوستی لطیف و باطراوتی دارد که طول عمر کفش را تضمین می‌کند. البته در ساخت کفش‌ها از چرم مصنوعی و صنعتی هم استفاده می‌شود. قیمت کفش‌هایی که با چرم مصنوعی ساخته می‌شوند نسبت به کفش‌های چرم طبیعی مسلّماً پایین‌تر است.

تخفیف کفش زنانه

خرید کفش مجلسی زنانه با تخفیف‌های ویژه

فروشگاه‌های پوشاک و کفش و کیف معمولاً در مناسبت‌ها تخفیف‌های ویژه می‌گذارند. پایین بودن قیمت کفش زنانه مجلسی در فروشگاه‌های تخفیف‌دار به خاطر گذاشتن تخفیف در مناسبت‌ها است و به کیفیت کفش چندان مربوط نمی‌شود. قیمت کفش‌های مختلف با پاشنه تخت، پاشنه کوتاه و پاشنه بلند در فروشگاه‌های دارای تخفیفات ویژه،  هر کدام بسته به موارد مشابه خود در طرح و کیفیت، تخفیف‌ خورده می‌شوند.

بعضی از فروشگاه‌ها هم با توجه به آوردن جنس‌های جدید و تغییر فصل کفش‌های قبلی خود را با تخفیف ارائه می‌دهند. کاهش قیمت کفش زنانه مجلسی در این مواقع هم دلیل بر بی‌کیفیت بودن آنها نیست. مثلاً یک کفش مجلسی پاشنه بلند موقع عید و فصل بهار ممکن است با قیمت یک میلیون تومان به فروش برسد. اما وقتی کم‌کم هوا سرد شد و فصل پاییز فرا رسید همان فروشگاه روی آن کفش تخفیف ۴۰ یا حتی ۵۰ درصدی بگذارد.

از این رو در مواقع تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری نگران جنس و کیفیت پایین کفش‌ها نباشید و به سراغ خرید کفش‌های مجلسی تخفیف‌دار بروید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *