طراحی مد

انواع برندهای کفش مجلسی زنانه

برندهای کفش مجلسی

برندهای کفش مجلسی مانند هر کالا و پوشاک دیگری طرفداران خاص خود را دارد. در مورد خرید هر کالا  می دانیم که برند های مختلفی دارد که در جهان مطرح هستند. یکی از این کالاها کفش مجلسی زنانه است که در انواع برندها تولید می شود. در هنگام خرید کفش مجلسی زنانه پاشنه دار اگر با انواع برند آنها آشنایی ندارید بهتر است آنها را بشناسید .کفشی که خانم‌ها علاقه شدیدی به آن دارند و اگر برند آن را بدانند بهتر خرید می‌کنند. این مدل کفش‌ها برندهای مختلفی دارند. هر برند چه ایرانی باشد و چه خارجی کفش‌های شیک و مجلسی متفاوتی ارائه می دهند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی برندهای کفش مجلسی ایرانی و خارجی بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی برندهای کفش مجلسی ایرانی

از برندهای کفش مجلسی ایرانی می توان به این موارد اشاره کرد :

  • برند بانو علی
  • برند لازفی
  • برند ایلیا
  • برند نیک زاد
  • برند قصر شیرین
  • برند درسا
  • برند بلا
  • برند وین
  • برند آرتمن

کفش مجلسی برند

برند بانو علی

یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین برندهای کفش مجلسی زنانه ایرانی، برند بانو علی بوده که با طراحی‌های شیک و جدید همراه با تنوع و باکیفیت بسیار به طور حیرت‌انگیزی در بازار کفش زنانه پیشرفت فوق‌العاده‌ای کرده است.

تعداد زیادی از کفش‌های بانو علی بر اساس انواع مختلف فعالیت‌های زنانه ساخته شده‌اند که می‌توان به برخی از آن‌ها مانند کفش رسمی، ورزشی، کفش بوت و صندل اشاره کرد.

برند لازفی

برند لازفی هم می‌تواند به‌عنوان محبوب ترین برندهای کفش مجلسی زنانه در ایران محسوب شود که باتوجه‌به کیفیت بالا و ارائه مدل‌های مختلف و جمع‌وجور، محبوبیت زیادی نزد مشتریان داشته باشد.

برندی که یکی از تولید کنندگان ایرانی ان را ساخته است برند لازفی است. این برند یکی از معتبرترین محصولات کفش در ایران محسوب می شود. برندی  که در زمینه انواع باکیفیت کفش زنانه با داشتن طراحی‌های جدید و مختلف، خود را یکی از محبوب‌ترین و بهترین برندهای کفش مجلسی در ایران معرفی می‌کند.

برند ایلیا

ایلیا یکی از بهترین برندهای معروف کفش زنانه ایرانی محسوب می‌شود که به دلیل تنوع زیاد محصولات خود، انعطاف‌پذیری خیلی بالایی را در کفش‌های زنانه برای مشتریان به ارمغان آورده است.

لازم به ذکر است که این برند به دلیل ظاهر جذاب و راحتی کفش‌های خود، موفق شده جزو معروف‌ترین برندهای کفش‌های مجلسی ایرانی شناخته شود.

برند نیک زاد

برای انتخاب محبوب ترین برندهای کفش زنانه، برند نیک‌زاد را هم در نظر بگیرید. این برند با به‌کارگرفتن جنس‌های باکیفیت خود با طراحی‌های جدید، موفق شده تولیدکننده کفش‌هایی بادوام بالا و همچنین راحت نسبت به سایر برندهای ایرانی برای مصرف‌کنندگان باشد.

برند قصر شیرین

قصرشیرین برندی که به خاطر داشتن کیفیت بالا و طرح های متنوع و زیبا دارای مشتریان زیادی می‌باشد. در میان برند های ایرانی برند کفش قصر شیرین از محبوب‌ترین برندها است. طرح‌های مختلف این برند دارای رنگ‌بندی‌های زیبا و متنوع است که می‌تواند با سلیقه‌های گوناگون تناسب داشته باشد.

برند درسا

برند درسا برای طرفداران اکسسوری‌هایی از جنس چرم مرغوب مناسب است.

برند بلا

از دیگر برندهای کفش مجلسی ایرانی می‌توان به برند معروف بلا اشاره کرد. این برند از سال ۱۲۴۱ به ثبت رسیده است.

برند وین

برند وین تا به امروز بخش بزرگی از بازار خرید و فروش کفش‌های ایرانی را از ان خود کرده است.

برند آرتمن

برند آرتمن از نوع کفش های لوکس و خاص است که هدفش از تولید کفش هماهنگ کردن استایل ،تیپ و شخصیت افراد و مطابقت با آنها است.

 

معرفی برندهای خارجی کفش زنانه

برند های دیگری در جهان داریم که به برندهای کفش مجلسی خارجی معروف هستند. بعضی از این برندها شامل موارد زیر است:

  • برند کریستین لوبوتن
  • برند جیمی چو
  • برند مانولو بلانیک
  • برند گوچی
  • برند لویی ویتون
  • برند سنت لوران
  • برند آکوازورا
  • برند روبرتو سندرسون
  • برند سوفیا وبستر
  • برند نیکلاس کرکوود

 

برند کریستین لوبوتن

یکی از کفش های مجلسی شیک، کفش مجلسی با برند کریستین لوبوتن می‌باشد. این برند از روی پاشنه کفش شناخته می‌شود. پاشنه برند کریستین لوبوتن به رنگ قرمز است که از مجلل ترین نوع کفش‌های پاشنه‌دار در جهان است. در واقع این ویژگی، در کنار شکل خاص انحنای آن به امضای طراح فرانسوی تبدیل شده است.

این برند انواع مختلف کفش مجلسی مانند کفش پاشنه کوتاه، کفش پاشنه بلند و… را ارائه می دهد.کریستین لوبوتان ، برندی است که با استایل فرد ارتباط عمیقی دارد. در واقع این برند برای خانم‌هایی که استایل را به راحتی ترجیح می‌دهند، طراحی می‌شود.
در میان برندهای کفش مجلسی، تولید این کفش  برگرفته از هنر و صنایع دستی کشورهای مختلف دنیا است.

برند کریستین لوبوتن

برند جیمی چو

در میان برندهای کفش مجلسی خارجی یک مدل بریتانیایی است که در میان زنان جهان علاقه ایجاد کرده است. این برند با نام جیمی چو طرحی براق با پاشنه‌ای کاملا خط دار و خیره کننده دارد. این برند از با کیفیت ترین مواد ساخته شده است و در هر مجلس و  مهمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برند مانولو بلانیک

برند مانولو بلانیک ظریف و زیبا است و از نوع برندهای کفش مجلسی زنانه است که توسط یک  طراح اسپانیایی به ثبت رسیده است. این برند از برندهایی است که در جهان علاقه‌مندان زیادی دارد.

برند گوچی

برند معروف گوچی که قدمت آن به ۱۰۰ سال می‌رسد یک برند لوکس، شیک و راحت است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.

برند گوچی

یزند لویی ویتون

کفش لویی ویتون  که از برندهای کفش مجلسی است توسط لویی ویتون در فرانسه تولید شد. این برند دارای دوام زیاد و کیفیت عالی می‌باشد و در تولید ان از بهترین مواد اولیه و پارچه استفاده شده است.

برند سنت لوران

یک برند فرانسوی بیش از ۵۰ سال فعالیت در بازار تجارت و با پاشنه های بلند مظهری از زرق و برق را نشان می دهد. طرح‌های متنوع این برند از کلاسیک گرفته تا مدرن متناسب با هر سلیقه‌ای است. این برند، سنت لوران نام دارد.

برند آکوازورا

یکی از تاثیر گذارترین برندها در صنعت کفش برند آکوازورا است که در انواع کفش‌های پاشنه بلند بسیار خاص طراحی شده اند.

برند روبرتو سندرسون

اگر به دنبال خرید کفش زنانه شیک هستید برند روبرتو سندرسون را فراموش نکنید. چرا که کفش های پاشنه دار روپرتو سندرسون توسط افراد مشهور، سلطنتی و بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش در سراسر جهان پوشیده می‌شوند.
شاید بتوان گفت کیت میدلتون یکی از مطرح ترین طرفداران این برند است چرا که اغلب کفش‌های سندرسون را همراه با لباس های جادویی‌اش برای پوشیدن انتخاب می‌کند.

برند سوفیا وبستر

اگر عاشق کفش هایی با طراحی متفاوت هستید در میان برندهای کفش مجلسی، باید محصولات سوفیا وبستر پاسخگوی نیاز شما باشد.
این طراح کفش انگلیسی آثار ویژه ای برای طرفداران خود به نمایش گذاشته است. او همچنین کفش‌های بچه گانه نیز تولید کرده است.
می‌توان گفت پروانه به هویت برند او تبدیل شده که هر بار به شکلی نو به نمایش درمی آید.

برند نیکلاس کرکوود

تنها در طول ۱۰ سال، طراح کفش انگلیسی نیکلاس کرکوود با بسیاری از کفش‌های شناخته‌شده‌اش، از اولین موج صندل‌های پلتفرم فوتوریست تا سری خاص او با مروارید مشهور به شهرت رسید
او به طور مداوم حس زیبایی شناختی خود را با ارایه طرح های خلاقانه بازآفرینی می‌کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *